Näckros blogg. blogspot.se

onsdag 26 mars 2014

Sms från Soppero en bok som handla om språk och kärlek på vinter.

Språket följer med kärleken .
Jag hade log den här bilden för att jag tyckte  det var passade med en bok som heter Sms från Soppero. Det var vinter tiden.
Det  fint snö, en skoter,kärleken och mycket sms från Boden. Jag har tagit den här bilden från Boden där hade jag varit med min sambo.

I bilden var min lilla Alice som satt på skoter. Hon var mycket glad vajer gång när vi var ute och åkte runt på berget.

Jag hade bodde i Luleå i 11 år före jag träffade min sambo den 2013. Jag var ganska fort att bestämt mig att bo ihop med honom. Jag hade ett jobb i Luleå och jag måste kör bil själv vajer dag mellan Luleå och Boden. Jag ställe alltid väckarklockan halv fem och hade gjort ordning kaffe varje morgon. Klockan kvart i sju måste jag varit på jobbet.

Allt som jag berättade det var bara en exempel om kärlek som var jag allt tid ville följa med även jag vet att det komma bli jobbigt.

Tillslut jag och min sambo kunde inte bo tillsamman men vi kommer över rent att vi skulle inte bråka för att vi hade egen barn som lika gammal.. Och min en principsak det var inte vara rädd att bli kär. Det kommer blir bra. Bara man tar ett tag i taket och försöka förstår livet.

1 kommentar:

  1. Bra att du har börjat förbereda dig inför redovisningen på onsdag. Idag på lektionen ska du få förbereda dig lite till.

    SvaraRadera